Прийом та гарантія
Гарантія на товари, придбані в нашому інтернет-магазині, становить 12 місяців з моменту продажу, за умови правильної експлуатації.
Гарантія не діє, якщо виріб зберігався, був зібраний або встановлений неправильно, використовувався з порушенням правил/норм експлуатації або не за призначенням, а також у разі порушення інструкцій з догляду.
Гарантія не поширюється на нормальне зношування, порізи або подряпини, а також на пошкодження, що виникли внаслідок удару або аварії. Гарантія не діє, якщо товар утримувався на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, а також у випадках його непобутового використання (якщо тільки інструкція товару не допускає зворотного). Докладніші умови гарантії дивіться у гарантійних брошурах щодо конкретних товарів.
Головне — правильно прийняти товар у кур'єра!
Прийом замовленого товару
При отриманні меблів (декору, килимів, тощо) Покупець повинен перевірити поверхні, скла та дзеркала на предмет цілісності, сколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки — перевірити кількість та комплектність вкладення.
У разі виявлення пошкоджень або неповної комплектації, зафіксуйте це у присутності кур'єра та заповніть акт-претензію про пошкодження вантажу під час транспортування.
Сфотографуйте будь-які пошкодження.
При отриманні замовлення необхідно переконатися, що доставлений товар відповідає Вашим очікуванням.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО!!!
Звертаємо Вашу увагу, що меблі (як і інші товари), відправлені будь-якою компанією-перевізником, слід перевіряти при отриманні безпосередньо в пункті видачі вантажоперевізника (Нова пошта, Делівері тощо) у присутності їхнього співробітника. І у разі будь-яких нюансів — оформляти дефектну відомість (претензію) або відмовлятися від отримання вантажу.
Всі пошкодження, виявлені за межами пункту видачі компанії-перевізника НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ КОМПЕНСАЦІЇ!
Якщо при отриманні замовлення було виявлено брак і на місці було ухвалено рішення про заміну — повторна доставка буде безкоштовною.
Гарантійне обслуговування
УВАГА!
При самостійному збиранні меблів покупцем необхідно перевірити деталі на наявність браку (сколів, подряпин).
При виявленні браку — призупинити збирання, тому що деталі меблів зі слідами збирання поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до завершення зборки, тому що заміна браку проводиться тільки у заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо частина, що замінюється, вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізаний отвір.
При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій.
Умови
1. Рекламації приймаються лише за наявності самого виробу повної комплектації. У разі недотримання вищезгаданих вимог, претензії щодо рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються рахунок покупця. Рекламації, що виникли при доставці компаніями-вантажоперевізниками, підлягають компенсації виключно за рахунок компаній-вантажоперевізників!
2. При зверненні за гарантією Вам необхідно скласти письмову заяву з описом дефекту та додати до неї:
— копію рахунку, товарного чека,
— фотографію дефекту.
3. Протягом двох тижнів буде ухвалено рішення про можливий варіант гарантійного обслуговування:
— усунення дефекту;
— заміна меблів;
— повернення вартості.
Менеджер магазину проінформує Вас про існуючі альтернативи, і Ви оберете прийнятний для Вас варіант гарантійного обслуговування.
Повернення товару
Покупець має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не відповідає заявленим характеристикам продавця, кольору або розміру.
Обмін товару (меблів) або повернення вартості здійснюється, якщо:
— він не використовувався, не був у збиранні (монтажі);
— збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
— збережена упаковка, в якій він був доставлений;
— є товарний чек, виданий покупцеві разом із товаром.
Розрахунок з покупцем провадиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші у день повернення товару — гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
— з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів;
— підлягають